good stuff

5 טיפים שיעזרו לכם להירדם טוב יותר בלילה

תאריך: 15/03/2017

שינה טובה לרוב גם סוללת את הדרך ליום מוצלח. אז מה אסור לעשות לפני השינה, ומה כדאי לעשות?שינה טובה לרוב גם סוללת את הדרך ליום מוצלח. אז מה אסור לעשות לפני השינה, ומה כדאי לעשות?

נכנסת למיטה, מחר מחכה לך יום חשוב וארוך. עצמת את העיניים אבל השינה סירבה לבוא. סיבוב לצד אחד, סיבוב לצד השני. רגל אחת מחוץ לשמיכה ורגל אחת מתחת. עוד כוס מים ו"אם אעצום ממש-ממש חזק את העיניים, אולי בכל זאת אירדם?".

כבר הגעת ל-400 כבשים - והשינה? עדיין מסרבת להגיע. אל ייאוש! הכנו עבורכם רשימה שתעזור לכם לזמן את השינה.

ספורט זה טוב, אבל בזמן הנכון

כושר וספורט בריאים וטובים לגוף שלנו, אבל לא כאשר מבצעים אותם בסמוך לזמן השינה. פעילות ספורטיבית מעלה את רמות האדרנלין בדם ומייצרת בגוף אנרגיה שמקשה עלינו להירדם. לכן, כדאי לסיים כל פעילות ספורטיבית בין שלוש לארבע שעות לפני השינה.

התרחקו ממסכים

כן, אנחנו יודעים שהטיפ הזה קשה מנשוא, אבל זוהי האמת המרה. מסכי פלאפון, מחשב וטלוויזיה מפיצים אור שמקשה על ההירדמות שלנו. גם "הצצות" קטנות למסכים גורמות לגוף "להתעורר" מחדש במקום לבצע את הפעולה ההפוכה אליה אנחנו שואפים. לכן, על אף הקושי הרב, תיאלצו להיפרד מהמסך לכמה שעות. סמכו עלינו – זה יעשה לכם (וגם לסובבים אתכם) טוב!

חישבו מחשבות חיוביות

כן, זו אמנם אמרה קצת יומרנית ואולי אפילו קלישאתית, אבל זה עובד. מחקרים מוכיחים שמחשבות חיוביות ו"טיהור" לחצים ומחשבות שליליות, מנקות את הנפש ומרגיעות את הגוף. כל כך מרגיע, עד שנרדמים... לחיזוק התחושה – תרגלו נשימות ארוכות ועמוקות: נשמו דרך האף, והוציאו דרך הפה. רוצים לכסות את עצמכם מכל הכיוונים? שלבו ביחד עם זה גם דמיון מודרך. חישבו על יום המחר, או המשך השבוע, על משימות חשובות, רגעי מפתח, ודמיינו  - ממש שלב אחרי שלב – איך אתם צולחים אותן על הצד הטוב ביותר. זה יעזור לכם להוריד כמה דאגות מהלב שלכם.

איכלו נכון לפני השינה

השתדלו להימנע בערב מארוחות גדולות או ארוחות שמכילות מזונות "כבדים", כמו בשר אדום, בשר טחון או תבשילים מורכבים. הארוחות הללו עלולות להעיק על מערכת העיכול ולהביא עמן בחילות או תחושת אי נוחות שתקשה על ההירדמות. לעומת זאת, פחמימות מורכבות ומוצרי חלב, יעזרו לכם לישון שינה איכותית.

משקה מיקס פירות

ומה עוד? פירות! בפירות קיימים ויטמינים ומינראליים שתורמים לגוף, מרגיעים אותו, עוזרים בניקוי רעלים ומורידים את החומציות, שעלולה להפריע, בעיקר לאנשים שסובלים מצרבות. מיקס הפירות הקפואים של ReBar בתוספת חלב, יעזור לכם להירדם ולישון כמו שצריך, לפחות עד השייק הבא....

 

לפרטים נוספים על מארזי הקפואים שלנו לחצו כאן