good stuff

וורק אאוט בייבי

תאריך: 10/03/2017

הרגע לו חיכיתן הגיע סוף-סוף ואהבת חייכן הגיעה לעולם. עכשיו הגיע הזמן לחזור לכושר. שיטות האימון בשילוב התינוק שלכן תשפר לכן גם את הקשר

אחרי שחיכיתן תשעה חודשים שלמים, הוא סוף-סוף הגיע לעולם, מילא אתכן באושר וחשף אתכן לרמות חדשות של אהבה של חשבתן שקיימות בכלל. עכשיו, אחרי שהתינוק החדש שלכן כבר כאן, הגיע הזמן לחזור לגזרה הישנה. אבל מה עושים עם הקטנצ'יק? הרי אי אפשר להשאיר אותו לבד לרגע ...

אז איך צורך לשלם לחדר כושר או לדאוג לבייביסטר, אספנו עבורכן תרגילים וסרטונים שיעזרו לכן לחטב את הגוף, לשרוף שומנים ובמקביל ליהנות מזמן איכות עם הבייבי החדש שלכן, שיהיה גם הוא, שותף לחוויה.

לצאת איתו לטבע

תמר שטיינמן מציגה את שיטת ג'ירוקינסיס, שיטת אימון נפלאה להריון ואחרי לידה. בסרטון תוכלו לראות מספר תרגילים בהם התינוק ממש משמש חלק מהתרגילים, שמחזקים את הגוף, אוספים את שרירי המרכז העמוקים ומהווים חוויה מקסימה לאם ולתינוק.

לקטנים ולגדולים יותר

אמי ובנה התינוק קאי מציגים אימון מלא של 18 דקות, שתוכלו לעשות עם תינוקות בכל הגילאים. האימון מותאם לכל רמות הכושר ויעזור לכן לשרוף שומנים ולעבוד על כל חלקי הגוף.

פילאטיס בשלישיה

והנה 3 אמהות שחברו יחד כדי לצלם לכן את הסרטון הזה, שמראה שאפשר לעשות את האימון לא רק בחברת התינוק, אלא גם בחברת אמהות נוספות.

לרקוד על הדרך

ואם אימוני כושר וכוח זה פחות הקטע שלכן, בסרטון הבא תוכלו לראות אימון שלם שכולו בנוי מריקוד! כן כן, ממש כמו הזומבה, רק עם תוספת מתוקה על הידיים שלכן. 

על השטיח בבית

בסרטון הבא תוכלו לראות את פלורינה, שברשותה גם ערוץ יוטיוב משלה, מבצעת 6 תרגילים פשוטים עם התינוקת המקסימה שלה. כמו שתוכלו לראות, התינוק שלכן לא חייב להשתתף בתרגיל, אבל גם כצופה מהצד אין ספק שהתינוקת נהנית לא פחות מהאמא...

כמובן שלפני כל פעילות גופנית אחרי היריון אנחנו ממליצים להתייעץ עם הרופא שלכן.

אהבתן? ניסיתן? שילחו לנו תמונות שלכן עושות ספורט עם הבייבי שלכן ונשמח לפרגן לכן בעמוד הפייסבוק שלנו!