good stuff

5 רעיונות ביתיים שישדרגו לכם את משקה הבריאות

תאריך: 15/02/2017

אהבתם את מארז הקפואים? קבלו כמה רעיונות שיעזרו לכם להרגיש כמו ברמנים של rebar לכל דבר

מי שכבר ניסה יספר לכם כי משקה בריאות הוא הפתרון האולטימטיבי לארוחת בוקר בריאה ומזינה, או כארוחת ביניים להרגעת הרעב ולהכנסת זריקת אנרגיה בכל שלב של היום.

ובשביל שתוכלו ליהנות ממשקאות בריאות במשך כל היום ובשביל לפנק לכם את החיים, השקנו לאחרונה את שלושת המארזים שלנו להכנת משקאות בריאות בבית: Tropical mango, wild berries ו-Fresh melon, המאפשרים לכם ליהנות מהחוויה של rebar עם האהובים שלכם גם בלי לצאת מהבית.

משקאות הבריאות להכנה בבית טעימים ומזינים כמו שהם, אבל עם כמה השראות וטוויסטים קטנים הם יאפשרו גם לכם בבית להרגיש כמו ברמנים של rebar לכל דבר.

אז הפשילו שרוולים, תהיו מוכנים להתפרע קצת, וקבלו חמישה רעיונות שיהפכו את הטוב לעוד יותר טוב. מזכירים שכל אריזה מכילה 400 גרם של mix פירות ותספיק לכארבעה משקאות.

 

משקה על

זרעי צ'יה, שנחשבים ל'מזון על', הם עשירים במרכיבי תזונה חיוניים התורמים רבות למערכת העיכול.

מתכון:

  • מארז Fresh melon
  • כפית זרעי צ'יה
  • לימונדה
  • ערבבו בבלנדר את כל המרכיבים והמתינו לספיגת זרעי הצ'יה (כ-2 דקות) - ותיהנו ממשקה- על!

 

וג'י

אל תפחדו להוסיף ירקות למשקה שלכם. אם אתם נרתעים מהטעם, אל דאגה - הירקות מתערבבים עם הפירות וקשה כך שטעמם לא יהיה דומיננטי מדי. חוץ מזה - הם מוסיפים המון ויטמינים חיוניים לגוף.

מתכון:

  • מארז wild berries
  • חצי כוס סלק קלוף ומגורר
  • חצי כוס יוגורט דל שומן
  • שלושת-רבעי כוס מים
  • הכניסו את המרכיבים לבלנדר לפי הסדר הרשום, וערבבו עד לקבלת מרקם חלק.

 

מתוק לו מתוק לו

לפעמים אנחנו רוצים להתפנק במשקה שמרגיש כמו קינוח, רק בצורה פחות עתירת סוכר. כדי להשיג מתיקות טבעית ללא חומרים מלאכותיים, אפשר להשתמש בסילאן העשוי מתמרים ומכיל את אותם הערכים התזונתיים הקיימים בפרי. הוא עשיר בסיבים תזונתיים, טוב לעיכול ומפחית את רמת הכולסטרול בדם.

מתכון:

  • מארז Tropical mango
  • 2 כפות סילאן
  •  כוס חלב שקדים
  • ערבבו בבלנדר את כל החומרים, עד שהסילאן יתמזג עם המרקם שנוצר. הגישו עם חיוך.

 

זמן הפקאן

הפתרון הטוב ביותר למניעת חוסר ריכוז, הוא שינה נכונה, תזונה נכונה ופעילות גופנית סדירה. אבל האם ידעתם שגם באגוזים נמצא נוגד חמצון שעשוי לתרום למידת הריכוז לא פחות? את המתכון הבא אנו ממליצים להכין לפני מבחן חשוב או ראיון מכריע.

מתכון:

  • מארז Tropical mango
  • חופן פקאנים (לא מסוכרים)
  • כוס חלב שקדים
  • בננה
  • ערבבו את כל החומרים, עד שהפקאנים נשברים לחלוטין. ליגמו בריכוז!

 

חלבה בלי חלבה

דרך נוספת לשדרג את המשקה שלכם, היא להוסיף טחינה ודבש. השילוב בין השניים יוצר טעם שמזכיר חלבה, ובנוסף למתיקות, הטחינה והדבש מוסיפים מינרלים וויטמינים חיוניים לגוף. אבל! חשוב לא להפריז עם השניים, שכן הערכים התזונתיים שלהם גבוהים מאוד.

מתכון:

  • מארז wild berries
  • 2 תמרים
  • בננה אחת
  • כף טחינה
  • כף דבש
  • כוס וחצי חלב דל שומן
  • ערבבו בבלנדר את כל המרכיבים עד לקבלת מרקם חלק וסמיך.

 

ניסיתם? טעמתם? אהבתם? יש לכם רעיונות נוספים לשדרוג משקאות הבריאות שלנו? שלחו לנו הודעה עם תמונה בעמוד הפייסבוק שלנו!

בתאבון ולרוויה!